Στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης, συνεχίζουμε τις βιωματικές δραστηριότητες στην τάξη μας, παρασκευάζοντας σαλάτα από μπρόκολο. Γνωρίσαμε τα χαρακτηριστικά του λαχανικού( γεύση, σχήμα, υφή, χρώμα),καθώς και τα συστατικά της σαλάτας μας. Διαβάσαμε τη συνταγή και η διαδικασία ξεκίνησε.
Οι στόχοι μας:
- μάθηση μέσα από το βίωμα
- καλλιέργεια προαναγνωστικών δεξιοτήτων μέσα από το "διάβασμα" της συνταγής
- καλλιέργεια προφορικού λόγου με την ενίσχυση και εμπλουτισμό του βασικού λεξιλογίου μέσα από τα υλικά και σκεύη παρασκευής της σαλάτας μας.
- καλλιέργεια αισθήσεων μας( γεύση: ξινό -αλμυρό, όσφρηση, αφή: κρύο-ζεστό)
- κατανόηση της έννοιας της χρονικής ακολουθίας μέσα από τα στάδια εκτέλεσης της συνταγής
- ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής και αυτονομίας
- καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης
- βελτίωση δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας
- βελτίωση της προσοχής και της παρατηρητικότητας
- ενίσχυση της αυτοεκτίμησης
βρασμός
Διαπιστώνοντας το "ζεστό" και το "κρύο"
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου