Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024

2024-2025- 2o EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-"ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ"-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ...

 2ο Εργαστήριο(Περίοδος : Δεκέμβριος-Ιανουάριος)

- Τι  καιρό έχουμε σήμερα;»

1η δραστηριότητα:

·         Αρχικά, μαθαίνουμε να διακρίνουμε τον καιρό, ανάλογα με τις εποχές (μέσα από εικόνες.)

·         Αξιοποιώντας το διαδίκτυο, δείχνουμε βίντεο με τα καιρικά φαινόμενα

·         Επιλέγουμε από τις κάρτες καιρού της τάξης μας αυτή που αντιστοιχεί στην  κάθε μέρα. Η δραστηριότητα αυτή επαναλαμβάνεται σε καθημερινή βάση

2η δραστηριότητα: 

Τα  στεφανάκια του καιρού

 Τα παιδιά σε ομάδες των δύο, κατασκευάζουν:

·         Ένα σύννεφο

·         Έναν ήλιο

·         Χιόνι

·         Αέρα

·         Βροχή

Τοποθετούμε κάθε δημιούργημα των παιδιών σε στεφάνια αντίστοιχα

Ακούγοντας την ανάλογη μουσική και ήχο, τρέχουμε στο αντίστοιχο στεφάνι.

Παράλληλα τοποθετούμε ένα καπάκι στο κάθε στεφάνι, ανάλογα με το καιρικό φαινόμενο που ακούμε.

 

 


3η δραστηριότητα

Ο καιρός και η ενδυμασία

Τα παιδιά χρησιμοποιούν λογισμικά, με δραστηριότητες που δημιουργεί η εκπαιδευτικός με στόχο να αντιστοιχίσουν τα ρούχα που φοράμε ανάλογα με τον καιρό

Για αρχή .....ο πίνακας

4η δραστηριότητα

Παραλλαγή δραστηριότητας με στόχο τη γενίκευση


 

 δραστηριότητα

Ήλιος-Αέρας-Βροχή-Χιόνι


 

 
6η δραστηριότητα


Αντιστοίχιση καιρικού φαινομένου με την εποχή

 

7η δραστηριότητα

Αντιγράφω τη λέξη που αντιστοιχεί στο κάθε καιρικό φαινόμενο και σχεδιάζω τα στοιχεία του φαινομένου στο παράθυρο του καιρού.

 


8η δραστηριότητα

Αναγνωρίζουμε τον καιρό από τους πίνακες ζωγραφικής

 

 

 

9η δραστηριότητα

Γινόμαστε μετεωρολόγοι....

 

 

 

10η δραστηριότητα

Φωτογραφίζουμε τον καιρό



11η δραστηριότητα

Με τη beebot μαθαίνουμε τον καιρό. Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα καιρικά φαινόμενα σε κάρτες που τις τοποθετούμε στο χαλάκι της beebot. Aκολουθώντας τις οδηγίες, κατευθύνονται στην κάρτα με το αντίστοιχο καιρικό φαινόμενο.

 


12η δραστηριότητα

Κατασκευάζουμε τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα


13η δραστηριότητα

Αντιστοιχίζουμε το καιρικό φαινόμενο της κάρτας που κόψαμε με το ίδιο στην  εργασία μας. Συνεχίζουμε, ζωγραφίζοντας το ίδιο στην αντίστοιχη στήλη.

 

 

 

















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου