Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

¨ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ- ΣΧ. ΕΤΟΣ 2017-2018

Πρόγραμμα ςχολικών δραςτηριοτήτων θέμα: <<γνωρίζω τα επαγγέλματα > υπεύθυνη ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΟς- εκπ/κος: Σαπουνά πολυξένη9( ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ (ΕΑΕ) ΕΙΔ. ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ Συμμετέχοντες εκπ/κοι: Καρατουλιώτη Αλεξάνδρα(-ΝΗΠ/ΓΟΣ ΕΑΕ) ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ Βιωματικη μαθηςη
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ- ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΥΘΙ: Η ΑΛΕΠΟΥ ΓΙΑΤΡΟΣ
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ SKYPE ΜΕ ΤΟ 5ο ΓΕΝΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ- ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ- MΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ. ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΚΑΤΟΝ class="separator" style="clear: both;"> ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ: ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑ- ΚΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑΘΙ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΡΑΦΙΑ
ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- ΕΛΕΓΧΩ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ
ΕΝΙΚΟΣ - ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΣΕ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ
ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ:Η ΚΟΤΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΧΤΙΣΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΤΙΣΤΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ( ΣΥΝΤΑΣΣΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ)
ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΟ
ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ( ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑΣ)
ΤΑ ΤΡΙΑ ΛΥΚΑΚΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΜΑΚΑΤΟΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ ΟΠΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ( ΚΟΒΩ- ΚΟΛΛΑΩ ΟΡΘΟΓΩΝΙΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΤΙΣΤΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΦΟΥΡΝΑΡΗ ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ: Ο ΠΑΠΠΟΥΣ, Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΥΜΑΡΑΚΙ
ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑ
ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΨΩΜΙΟΥ ΣΕ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΦΟΥΡΝΑΡΗΔΕΣ!ΩΡΑ ΓΙΑ ΖΥΜΩΜΑ
ΤΑΥΤΙΖΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΨΩΜΙΟΥ
ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΤΖΗ- ΑΤΟΜΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΞΙΤΖΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ
ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΩ ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ- ΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου