ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Το Σχέδιο Δράσης που υλοποιεί το σχολείο μας κατά το τρέχον σχ. έτος αφορά τη δημιουργία ψηφιακών διαδραστικών παιχνιδιών με τη χρήση λογισμικών. Αξιοποιήσαμε ελεύθερα λογισμικά και δημιουργήσαμε 200 περίπου διαδραστικά παιχνίδια αξιοποιώντας ελεύθερο φωτογραφικό υλικό από το διαδίκτυο και το έντυπο υλικό που ήδη έχουμε δημιουργήσει σε προηγούμενο Σχέδιο Δράσης. Το ψηφιακό υλικό το εντάξαμε σε κατηγορίες αντίστοιχες με τις θεματικές ενότητες του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών με κριτήριο τη διαβάθμιση δυσκολίας και στόχο την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, τη συνάφεια με τις εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών μας και την ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων κάνοντας τη μάθηση παιχνίδι. Οι περισσότερες δραστηριότητες εξυπηρετούν ταυτόχρονα περισσότερους από έναν στόχο και επαναλαμβάνονται σε διαφορετικά ψηφιακά περιβάλλοντα με στόχο τη γενίκευση. Το υλικό που παρήχθη επεξεργάστηκε κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και χορηγήθηκε στους γονείς κατόπιν καθοδήγησης, με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων αξιοποίησής του. Παράλληλα, διαμοιράστηκαν ερωτηματολόγια μέσω φόρμας Google στους γονείς με στόχο τη διερεύνηση προθέσεων και δυνατοτήτων τους και την αποτίμηση του αποτελέσματος της εφαρμογής των λογισμικών στο σπίτι. Ακολούθησαν σχετικές επιμορφώσεις αναφορικά με το Σχέδιο Δράσης στις οποίες συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε εφόσον παρήχθη ένα αξιόλογο ψηφιακό εκπαιδευτικό αποθετήριο που θα αποτελέσει ισχυρό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών, τόσο του σχολείου μας, όσο και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας . Στο Σχέδιο συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.ΕΠ.-Ε.Β.Π. του σχολείου στο πλαίσιο της επιστημοσύνης τους και αφορά τις παρακάτω περιοχές του Αναλυτικού Προγράμματος:
- Προαγωγή προφορικού λόγου
- Δομή του λόγου
- Βασικό λεξιλόγιο
- Συναισθηματική οργάνωση
- Προαναγνωστικό στάδιο
- Προμαθηματικό στάδιο
- Οπτική και ακουστική διάκριση
- Ομαδοποίηση
- Αντιστοίχιση
- Χωροχρονικές έννοιες
- Ταξινόμηση
- Χρονικές ακολουθίες
- Γνωστικές λειτουργίες
- Πραγματολογία
- Λογοθεραπεία
- Εργοθεραπεία
- Ατομική Υγιεινή-Aυτονομία
1)Προαγωγή του προφορικού λόγου
· Τα λαχανικά
2) Βασικό λεξιλόγιο
5) Προμαθηματικές έννοιες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου