Πέμπτη 22 Μαΐου 2025

2024-2025-ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025

     

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025


    Το Σχέδιο Δράσης που υλοποιεί το σχολείο μας κατά το τρέχον σχ. έτος αφορά τη δημιουργία ψηφιακών διαδραστικών παιχνιδιών με τη χρήση λογισμικών. Αξιοποιήσαμε ελεύθερα λογισμικά και δημιουργήσαμε 200 περίπου διαδραστικά παιχνίδια αξιοποιώντας ελεύθερο φωτογραφικό υλικό από το διαδίκτυο και  το έντυπο  υλικό που ήδη έχουμε δημιουργήσει σε προηγούμενο Σχέδιο Δράσης. Το ψηφιακό υλικό το εντάξαμε σε κατηγορίες αντίστοιχες με τις θεματικές ενότητες του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών με κριτήριο τη διαβάθμιση δυσκολίας και στόχο την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, τη συνάφεια με τις εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών μας και την ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων κάνοντας τη μάθηση παιχνίδι. Οι περισσότερες δραστηριότητες εξυπηρετούν ταυτόχρονα περισσότερους από έναν στόχο και επαναλαμβάνονται σε διαφορετικά ψηφιακά περιβάλλοντα με στόχο τη γενίκευση. Το υλικό που παρήχθη επεξεργάστηκε κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και χορηγήθηκε στους γονείς κατόπιν καθοδήγησης, με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων αξιοποίησής του. Παράλληλα, διαμοιράστηκαν ερωτηματολόγια μέσω φόρμας Google στους γονείς με στόχο τη διερεύνηση προθέσεων και δυνατοτήτων τους και την αποτίμηση του αποτελέσματος της εφαρμογής των λογισμικών στο σπίτι. Ακολούθησαν σχετικές επιμορφώσεις αναφορικά με το Σχέδιο Δράσης στις οποίες συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε εφόσον παρήχθη ένα αξιόλογο ψηφιακό εκπαιδευτικό αποθετήριο που θα αποτελέσει ισχυρό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών, τόσο του σχολείου μας, όσο και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας .  Στο Σχέδιο συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.ΕΠ.-Ε.Β.Π. του σχολείου στο πλαίσιο της επιστημοσύνης τους και αφορά τις παρακάτω περιοχές του Αναλυτικού Προγράμματος: 

  • Προαγωγή προφορικού λόγου
  • Δομή του λόγου
  • Βασικό λεξιλόγιο
  • Συναισθηματική οργάνωση
  • Προαναγνωστικό στάδιο
  • Προμαθηματικό στάδιο
  • Οπτική και ακουστική διάκριση
  • Ομαδοποίηση
  • Αντιστοίχιση
  • Χωροχρονικές έννοιες
  • Ταξινόμηση
  • Χρονικές ακολουθίες
  • Γνωστικές λειτουργίες
  • Πραγματολογία
  • Λογοθεραπεία
  • Εργοθεραπεία
  • Ατομική Υγιεινή-Aυτονομία
ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ...

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΠΕ 60(Σαπουνά Πολυξένη-Μανανά ζωή-Αναστασίου Καλλιόπη)

 


  


    


  


  


   


   


   


   



   



   



   



   



    



    



    




    



   



   




    




    




    




    




    



    




    




    




    




         



   



   



https://wordwall.net/resource /88164500



   



    




   



   



   



https://wordwall.net/resou rce/88165090



https://wordwall.net/ resource/88164731



    



Ψηφιακό υλικό Λογοθεραπείας -ΠΕ 21( Αγγελοπούλου Μαρία)

1)Προαγωγή του προφορικού λόγου

·         Τα λαχανικά


   

2) Βασικό λεξιλόγιο

   



    



   

3) Οπτική διάκριση και ακουστική διάκριση


   
ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ

   



   

5) Προμαθηματικές έννοιες


 

6) Γνωστικές λειτουργίες

 
    
  



  


  


  


  


ATOMIKH YΓΙΕΙΝΗ( Ε.Β.Π. )Παρασκευοπούλου Ιωάννα



  


  


  


  


  


  


  


 

Ψηφιακό Υλικό - Ατομική Υγιεινή- Ευθυμιοπούλου Ευγενία -Ε.Β.Π.


  


  



Πρόσθετα ψηφιακά παιχνίδια εκπαιδευτικών-Αναστασίου Καλλιόπη (ΠΕ 60)-PUZZLE)


   



   



   



   


Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό Εργοθεραπείας-Κολοβού Χαρίκλεια-ΠΕ 29


  





  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου