1) Βαρκούλες από καρυδότσουφλα σε ένα πιάτο γεμάτο θάλασσα
Στόχος: Η χαρά της δημιουργίας μέσα από την απόλαυση του αισθητικού αποτελέσματος
Ανάπτυξη δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας-συγκέντρωση προσοχής-συμβολικό παιχνίδι
Υλικά που χρησιμοποιήσαμε
πήλινα πιάτα
- καρύδια με το περίβλήμά τους
- πλαστελίνη
- τέμπερες
- χαρτόνια
- καλαμάκια
- κόλλα
- χρυσόσκονη
- βότσαλα -κοχύλια απ' τη θάλασσα
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- Τα παιδιά βάφουν με φαρδιά πινέλα το πιάτο με μπλε δακτυλομπογιά
- Συνεχίζουν γεμίζοντας τα σπασμένα στη μέση καρύδια με πλαστελίνη
- Βάφουν τα καρυδότσουφλα
- Κόβουν τα χάρτινα πανιά της βάρκας τους
- Με τα δαχτυλάκια τους πιέζουν το καλαμάκι στο κέντρο της βάρκας(καρύδι) που έχουν ήδη γεμίσει με πλαστελίνη
- Τοποθετούν στο πιάτο τα κοχύλια και τις βαρκούλες από καρύδια που έφτιαξαν και ρίχνουν ακανόνιστα ρευστή κόλλα για να κολλήσει η χρυσόσκονη.
- Η θάλασσα και ο βυθός της είναι έτοιμα
- ρίχνουν ακανόνιστα κόλλα πάνω στα κοχύλια και τις βαρκούλες τους
- 2) Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙΝΟ ΠΙΑΤΟ
- Στόχος:Καλλιέργεια λεπτής κινητικότητας-οπτικοκινητικού συντονισμού και προφορικού λόγου
- Με κάρτες διδάσκουμε τι κάνουμε το καλοκαίρι
- Τα παιδιά κόβουν τις κάρτες
- Βάφουν το χάρτινο πιάτο(ήλιος) με κίτρινο χρώμα και κόβουν λωρίδες από χαρτί για τις ακτίνες του
- Σ' ένα σκληρό χαρτόνι κολλάνε τις κάρτες κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο
- Περιγράφουν με 2-3 λέξεις την κάθε κάρτα
- Δείχνουν με το δαχτυλάκι τους την κάρτα της οποίας την περιγραφή ακούνε από την εκπαιδευτικό
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου